Укрмова - 7 клас
Календарно-тематичне
планування
уроків
української мови
7 клас
(
88 год, 2,5 год на тиждень )
Календарно-тематичне
планування складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних
закладів. Українська мова: 5-9 класи / Г. Т. Шелехова, М. І. Пентилюк, В. І.
Новосьолова, Т. Д. Гнаткович, Н. Б. Коржова, А. С. Пономаренко, К. В.
Таранік-Ткачук – К., 2013 ( зі змінами, затвердженими наказом МОН №804 від 07.
06. 2017 р.).
Підручник:
Українська мова. 7 клас:
підруч. для закл. загал. серед. Освіти. – 2-ге вид., переробл. / О. Глазова. –
К.: Видавничий дім «Освіта», 2020. – 256 с.
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Контрольний диктант |
Контрольний переказ |
Контрольний твір |
Усний твір |
Діалог |
Читання вголос |
Усний переказ |
Розвиток мовлення |
Кількість тематичних оцінок |
І |
39 |
2,5 |
3 |
1 |
1 |
- |
- |
1 |
- |
1 |
11 |
5 |
ІІ |
|
2,5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
- |
1 |
- |
11 |
6 |
Усього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
І
семестр
№ |
Дата |
Зміст
програмового матеріалу |
К-ть
год |
Примітки |
Домашнє
завдання |
Вступ. Повторення та
узагальнення вивченого ( 4 год + 2 РМ + 1 КР ) |
|||||
1. |
01.09 |
Літературна норма української мови. |
1 |
|
Опрацювати матеріал підручника ст. 5-8.
Виконати вправу 2 (ст. 6). |
2. |
04.09 |
Розділові знаки в реченнях з
однорідними членами. |
1 |
Опрацювати § 2, пригадати основні
правила вживання розділових знаків. Виконати впр. 17 (ст. 13). |
|
3. |
07.09 |
Урок мовленнєвого розвитку
№ 1. Повторення вивченого про стилі мовлення.
Поняття про публіцистичний стиль. |
1 |
|
Повторити стилі мовлення на ст. 17.
Виконати впр. 25 ( ст. 18) |
4. |
09.09 |
Розділові знаки в реченнях зі
звертаннями та вставними словами. Розділові знаки між частинами складного речення.
Розділові знаки в реченнях з прямою мовою. |
1 |
|
У §2 повторити правила вживання
розділових знаків. Виконати впр. 29, 35, 41. |
5. |
14.09 |
Урок мовленнєвого розвитку
№2. Складання
діалогів. Діалог, який доповнює текст. |
1 |
|
Скласти діалог «Моя улюблена музична
композиція» |
6. |
16.09 |
Вивчені частини мови, їх правопис. |
1 |
|
Опрацювати § 3. Виконати вправу 58 та
59. |
7. |
19.09 |
Контрольна робота № 1. Вступ.
Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого (тестування). |
1 |
Тематична |
Прочитати текст на ст. 32 та дати
відповіді на питання. |
Дієслово ( 10 год +
5 РМ + 1 КП + 1 КР ) |
|||||
8. |
21.09 |
Дієслово: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Форми дієслова. |
1 |
|
Опрацювати § 4, зробити конспект.
Виконати впр. 75. |
9. |
23.09 |
Неозначена форма (інфінітив) та особові форми. |
1 |
|
Опрацювати § 6. Виконати впр. 81. |
10. |
28.09 |
Урок мовленнєвого розвитку № 3. Складання і розігрування діалогів відповідно до
ситуації з використанням особових дієслів. |
1 |
|
Скласти діалог. Для дівчат зміст бесіди у
впр. 90, для хлопців у впр. 91 (ст. 51). |
11. |
30.09 |
Доконаний
і недоконаний види дієслова. |
1 |
Зошит |
Опрацювати § 7. Виконати вправу 94. |
12. |
03.10 |
Урок мовленнєвого розвитку № 4.
Стислий письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання
певних подій. |
1 |
|
Прочитати текст у вправі 91. Скласти
складний план. Написати переказ за планом. |
13. |
05.10 |
Часи дієслова. Теперішній час. Дієвідмінювання дієслів теперішнього
часу. |
1 |
|
Опрацювати § 7, 8. Зробити конспект.
Виконати впр. 106, 117. |
14. |
07.10 |
Минулий
час. Зміна дієслів у минулому часі. Майбутній час. Дієвідмінювання дієслів
майбутнього часу. |
1 |
|
Опрацювати § 9, 10. Виконати впр. 129,
137. |
15. |
12.10 |
Урок
мовленнєвого розвитку № 5. Аналіз
письмового переказу. |
1 |
|
Перевірити свій переказ, написати роботу
над помилками (орфографічні, пунктуаційні). |
16. |
14.10 |
Контрольний переказ. |
1 |
Тематична |
Прочитати текст вправи 99, скласти план
та написати переказ за планом у контрольний зошит. |
17. |
17.10 |
Способи
дієслів (дійсний, умовний, наказовий). |
1 |
|
Опрацювати §11. Виконати впр. 142, 143. |
18. |
19.10 |
Урок мовленнєвого
розвитку № 6. Складання
пам’ятки (інструкції) «Безпечне користування Інтернетом» з використанням
дієслів різних способових форм. |
1 |
|
Скласти у зошиті пам’ятку «Безпечне користування Інтернетом»,
використовуючи дійсного, умовного та наказового способів. |
19. |
21.10 |
Творення
дієслів умовного й наказового способів. |
1 |
Зошит |
Опрацювати §12, 13. Утворити по 10
дієслів умовного й наказового способів. Виконати впр. 165. |
20. |
02.11 |
Безособові
дієслова. |
1 |
|
Опрацювати § 14. Виконати впр. 168. |
21.
|
04.11 |
Урок мовленнєвого розвитку № 7. Складання діалогів із використанням безособових
дієслів. |
1 |
|
Скласти діалог (впр. 171, 172). |
22. |
07.11 |
Способи
творення дієслів. |
1 |
|
У зошиті записати послідовність розбору
дієслова як частини мови (ст.88). Розібрати дієслова у впр. 173. Опрацювати
§15. |
23. |
09.11 |
Не з
дієсловами. |
1 |
|
Опрацювати §16. Написати конспект.
Виконати впр. 182. |
24. |
11.11 |
Контрольна робота №2. Дієслово
(тестування). |
1 |
Тематична |
Дати письмово відповіді на питання ст.
92. |
Дієприкметник ( 8
год + 5 РМ + 1КД + 1 КР ) |
|||||
25. |
16.11 |
Дієприкметник як особлива
форма дієслова: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
1 |
|
Опрацювати §17. Написати конспект. |
26. |
18.11 |
Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з дієприкметниковими
зворотами. |
1 |
|
Опрацювати §18. Виконати впр. 199. |
27. |
21.11 |
Урок мовленнєвого
розвитку№ 8. Складання
й розігрування діалогів відповідно
до ситуації, пов’язаної з характеристикою людей, з використанням
дієприкметників. |
1 |
|
Скласти діалог впр. 208 (хлопці) і 209
(дівчата). |
28. |
23.11 |
Урок мовленнєвого розвитку № 9. Особливості будови опису
зовнішності людини. |
1 |
|
Скласти опис зовнішності людини (На
вибір: мами, тата, сестри, найкращої подруги, друга, класного керівника,
учителя, свою зовнішність). У підручнику опрацювати матеріал на ст. 102-103. |
29. |
25.11 |
Відмінювання
дієприкметників. |
1 |
|
Опрацювати § 19. Виконати впр. 217. |
30. |
30.11 |
Активні і пасивні дієприкметники.
Творення їх. |
1 |
|
Опрацювати § 20. Виконати впр. 223. Записати
послідовність розбору дієприкметника як частини мови ст. 113. |
31. |
02.12 |
Урок розвитку
мовлення № 10. Читання мовчки й переказування
тексту, що містить дієприкметники, з’ясування їхньої ролі в мовленні. |
1 |
Зошит |
Прочитати текст у впр. 213, скласти план
(складний), усно переказати. |
32. |
05.12 |
Контрольний диктант. |
1 |
Тематична |
Написати есе «Значення родинних
традицій». |
33. |
07.12 |
Творення й відмінювання активних і пасивних дієприкметників теперішнього
й минулого часу. |
1 |
|
Виконати впр. 227. Знайти у цій вправі
дієприкметники та зробити розбір як частини мови. |
34. |
09.12 |
Безособові дієслівні форми на -но,
-то. |
1 |
|
Опрацювати § 21. Виконати впр. 248. |
35. |
14.12 |
Урок розвитку мовлення № 11. Ділові папери.
Складання звіту про виконану роботу з використанням безособових дієслів на
-но, -то. |
1 |
|
Опрацювати матеріал підручника ст. 120. Скласти
звіт про організацію допомоги людям похилого віку. Приклад оформлення звіту у
вправі 251. |
36. |
16.12 |
Правопис суфіксів дієприкметників. -Н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках
дієприкметникового походження. |
1 |
|
Опрацювати § 22. Виконати впр. 257. |
37. |
19.12 |
Не з
дієприкметниками. |
1 |
|
Опрацювати § 23. Написати конспект та
виконати впр. 263. |
38. |
21.12 |
Урок мовленнєвого розвитку № 12. Створення
інформаційного повідомлення для шкільного веб-сайта з використанням
дієприкметників про вдало організовану екскурсію (відвідану виставку, омріяну
подорож). |
1 |
|
Скласти повідомлення про подорож до
іншого міста. |
39. |
23.12 |
Контрольна робота № 3. Дієприкметник (тестування). |
1 |
Тематична Зошит |
Дати письмові відповіді на питання ст.
127. |
Немає коментарів:
Дописати коментар