Укрмова - 7 клас

                Укрмова - 7 клас                   

Розклад уроків https://sites.google.com/view/hjprkfl/%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%8F-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0?fbclid=IwAR24A8wscr2BH3WFO4_6h0MoEYIP9pUKfLVHCIZd9ly5ULPg5NHAaKgXVns 

Платформа для уроків онлайн https://meet.google.com/wzd-cagx-kqt

Виконані завдання надсилати на адресу budulatijludmila@gmail.com або  у вайбер

Календарно-тематичне планування

уроків української мови

 7 клас

( 88 год, 2,5 год на тиждень )

Календарно-тематичне планування складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 5-9 класи / Г. Т. Шелехова, М. І. Пентилюк, В. І. Новосьолова, Т. Д. Гнаткович, Н. Б. Коржова, А. С. Пономаренко, К. В. Таранік-Ткачук – К., 2013 ( зі змінами, затвердженими наказом МОН №804 від 07. 06. 2017 р.).

Підручник: Українська мова. 7 клас: підруч. для закл. загал. серед. Освіти. – 2-ге вид., переробл. / О. Глазова. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2020. – 256 с.

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Кількість годин на тиждень

Кількість контрольних робіт

Контрольний диктант

Контрольний переказ

Контрольний твір

Усний твір

Діалог

Читання вголос

Усний переказ

Розвиток мовлення

Кількість тематичних оцінок

І

39

2,5

3

1

1

-

-

1

-

1

11

5

ІІ

 

2,5

3

1

1

1

1

-

1

-

11

6

Усього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І семестр

Дата

Зміст програмового матеріалу

К-ть год

Примітки

Домашнє завдання

Вступ. Повторення та узагальнення вивченого ( 4 год + 2 РМ + 1 КР )

1.

01.09

Літературна норма української мови.

1

 

Опрацювати матеріал підручника ст. 5-8. Виконати вправу 2 (ст. 6).

2.

04.09

Розділові знаки в реченнях з однорідними членами.

1

https://www.youtube.com/watch?v=1-3K9Z1mq_U 

Опрацювати § 2, пригадати основні правила вживання розділових знаків. Виконати впр. 17 (ст. 13).

3.

07.09

Урок мовленнєвого розвитку № 1. Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль.

1

 

Повторити стилі мовлення на ст. 17. Виконати впр. 25 ( ст. 18)

4.

09.09

Розділові знаки в реченнях зі звертаннями та вставними словами. Розділові знаки між частинами складного речення. Розділові знаки в реченнях з прямою мовою.

1

 

У §2 повторити правила вживання розділових знаків. Виконати впр. 29, 35, 41.

5.

14.09

Урок мовленнєвого розвитку №2. Складання діалогів. Діалог, який доповнює текст.

1

 

Скласти діалог «Моя улюблена музична композиція»

6.

16.09

Вивчені частини мови, їх правопис.

1

 

Опрацювати § 3. Виконати вправу 58 та 59.

7.

19.09

Контрольна робота № 1. Вступ. Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого (тестування).

1

Тематична

Прочитати текст на ст. 32 та дати відповіді на питання.

Дієслово ( 10 год + 5 РМ + 1 КП + 1 КР )

8.

21.09

Дієслово: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Форми дієслова.

1

 

Опрацювати § 4, зробити конспект. Виконати впр. 75.

9.

23.09

Неозначена форма (інфінітив) та особові форми.

1

 

Опрацювати § 6. Виконати впр. 81.

10.

28.09

Урок мовленнєвого розвитку № 3. Складання і розігрування діалогів відповідно до ситуації з використанням особових дієслів.

1

 

Скласти діалог. Для дівчат зміст бесіди у впр. 90, для хлопців у впр. 91 (ст. 51).

11.

30.09

Доконаний і недоконаний види дієслова.

1

Зошит

Опрацювати § 7. Виконати вправу 94.

12.

03.10

Урок мовленнєвого розвитку № 4. Стислий письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання певних подій.

1

 

Прочитати текст у вправі 91. Скласти складний план. Написати переказ за планом.

13.

05.10

Часи дієслова. Теперішній час. Дієвідмінювання дієслів теперішнього часу.

1

 

Опрацювати § 7, 8. Зробити конспект. Виконати впр. 106, 117.

14.

07.10

Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі. Майбутній час. Дієвідмінювання дієслів майбутнього часу.

1

 

Опрацювати § 9, 10. Виконати впр. 129, 137.

15.

12.10

Урок мовленнєвого розвитку № 5. Аналіз письмового переказу.

1

 

Перевірити свій переказ, написати роботу над помилками (орфографічні, пунктуаційні).

16.

14.10

Контрольний переказ.

1

Тематична

Прочитати текст вправи 99, скласти план та написати переказ за планом у контрольний зошит.

17.

17.10

Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий).

1

 

Опрацювати §11. Виконати впр. 142, 143.

18.

19.10

Урок мовленнєвого розвитку № 6. Складання пам’ятки (інструкції) «Безпечне користування Інтернетом» з використанням дієслів різних способових форм.

1

 

Скласти у зошиті памятку «Безпечне користування Інтернетом», використовуючи дійсного, умовного та наказового способів.

19.

21.10

Творення дієслів умовного й наказового способів.

1

Зошит

Опрацювати §12, 13. Утворити по 10 дієслів умовного й наказового способів. Виконати впр. 165.

20.

02.11

Безособові дієслова.

1

 

Опрацювати § 14. Виконати впр. 168.

21.

04.11

Урок мовленнєвого розвитку № 7. Складання діалогів із використанням безособових дієслів.

1

 

Скласти діалог (впр. 171, 172).

22.

07.11

Способи творення дієслів.

1

 

У зошиті записати послідовність розбору дієслова як частини мови (ст.88). Розібрати дієслова у впр. 173. Опрацювати §15.

23.

09.11

Не з дієсловами.

1

 

Опрацювати §16. Написати конспект. Виконати впр. 182.

24.

11.11

Контрольна робота №2. Дієслово (тестування).

1

Тематична

Дати письмово відповіді на питання ст. 92.

Дієприкметник ( 8 год + 5 РМ + 1КД + 1 КР )

25.

16.11

Дієприкметник як особлива форма дієслова: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

1

 

Опрацювати §17. Написати конспект.

26.

18.11

Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з дієприкметниковими зворотами.

1

 

Опрацювати §18. Виконати впр. 199.

27.

21.11

Урок мовленнєвого розвитку№ 8. Складання й розігрування діалогів відповідно до ситуації, пов’язаної з характеристикою людей, з використанням дієприкметників.

1

 

Скласти діалог впр. 208 (хлопці) і 209 (дівчата).

28.

23.11

Урок мовленнєвого розвитку № 9. Особливості будови опису зовнішності людини.

1

 

Скласти опис зовнішності людини (На вибір: мами, тата, сестри, найкращої подруги, друга, класного керівника, учителя, свою зовнішність). У підручнику опрацювати матеріал на ст. 102-103.

29.

25.11

Відмінювання дієприкметників.

1

 

Опрацювати § 19. Виконати впр. 217.

30.

30.11

Активні і пасивні дієприкметники. Творення їх.

1

 

Опрацювати § 20. Виконати впр. 223. Записати послідовність розбору дієприкметника як частини мови ст. 113.

31.

02.12

Урок розвитку мовлення № 10. Читання мовчки й переказування тексту, що містить дієприкметники, з’ясування їхньої ролі в мовленні.

1

Зошит

Прочитати текст у впр. 213, скласти план (складний), усно переказати.

32.

05.12

Контрольний диктант.

1

Тематична

Написати есе «Значення родинних традицій».

33.

07.12

Творення й відмінювання активних і пасивних дієприкметників теперішнього й минулого часу.

1

 

Виконати впр. 227. Знайти у цій вправі дієприкметники та зробити розбір як частини мови.

34.

09.12

Безособові дієслівні форми на -но, -то.

1

 

Опрацювати § 21. Виконати впр. 248. 

35.

14.12

Урок розвитку мовлення № 11. Ділові папери. Складання звіту про виконану роботу з використанням безособових дієслів на -но, -то.

1

 

Опрацювати матеріал підручника ст. 120. Скласти звіт про організацію допомоги людям похилого віку. Приклад оформлення звіту у вправі 251.

36.

16.12

Правопис суфіксів дієприкметників.

-Н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження.

1

 

Опрацювати § 22. Виконати впр. 257.

37.

19.12

Не з дієприкметниками.

1

 

Опрацювати § 23. Написати конспект та виконати впр. 263.

38.

21.12

Урок мовленнєвого розвитку № 12. Створення інформаційного повідомлення для шкільного веб-сайта з використанням дієприкметників про вдало організовану екскурсію (відвідану виставку, омріяну подорож).

1

 

Скласти повідомлення про подорож до іншого міста.

39.

23.12

Контрольна робота № 3. Дієприкметник (тестування).

1

Тематична

Зошит

Дати письмові відповіді на питання ст. 127.

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар