Укрмова - 5 клас.


Укрмова - 5 клас
Підручник з укрмови (автор - О.Заболотний, В.Заболотний) https://uchebniki-online.net/1307-ukrainska-mova-5-klas-zabolotnyi-2022.html

Розклад уроків https://sites.google.com/view/hjprkfl/%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%8F-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0?fbclid=IwAR24A8wscr2BH3WFO4_6h0MoEYIP9pUKfLVHCIZd9ly5ULPg5NHAaKgXVns 

Платформа для уроків онлайн https://meet.google.com/wzd-cagx-kqt

Виконані завдання надсилати на адресу budulatijludmila@gmail.com або  у вайбер

уроку

Кількість годин

Дата

Зміст програмового матеріалу

Домашнє

завдання

І СЕМЕСТР

ВСТУП

Значення мови в житті людини й суспільства.

Українська мова державна мова України

1.

1

01.09 

ВСТУП. Мова як основний засіб спілкування.

Інші функції мови: формування думки, пізнавальна, об'єднувальна.

Мовні й немовні засоби спілкування, які люди використовують у повсякденному житті.

Значення української мови як державної в житті Української держави та її громадян.

Зміст статті 10 Конституції України.

Мова як основний засіб спілкування.

Інші функції мови: формування думки, пізнавальна, об'єднувальна.   https://www.youtube.com/watch?v=68QQ2VJtV3M

Опрацювати матеріал на стор. 4-9;

виконати усно вправу 6

2.

1

02.09 

УМР № 1. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо), їхні особливості.

Дібрати невеликий текст (обсяг — 8-10 речень), самостійно скласти 4-5 тестових запитань для аудіювання.

Підготувати матеріал для виконання одного із видів мовленнєвої діяльності (слухання, читання, говоріння, письмо).

3.

1

05.09 

УМР № 2. Складання та розігрування діалогів, зокрема в онлайн-середовищі відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов'язаної із життєвим досвідом учнів із використанням етикетних формул

Доведіть, що мобільний телефон є універсальним засобом, за використання якого можливі всі види мовленнєвої діяльності.

4.

1

05.09 

УМР № 3. Читання мовчки тексту, аналіз прочитаного, відповіді на запитання за змістом прочитаного та виконання тестових завдань.

Виконати письмово вправу 575.

ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Текст. Речення. Слово

5.

1

08.09 

Текст. Заголовок тексту.

Поділ тексту на речення.

Опрацювати матеріал § 1; виконати письмово вправу 10.

6.

1

11.09 

Інтонація речень, різних за метою висловлювання.

Опрацювати матеріал § 1; виконати письмово вправу 12.

7.

1

12.09 

Слово як компонент речення.

Лексичне значення слова.

Опрацювати матеріал § 1; виконати письмово вправу 18.

8.

1

13.09 

УМР № 3. Тема, основна думка тексту, мікротема, тематичне речення.

Простий план тексту.

Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка).

Ключові слова в тексті.

Опрацювати матеріал на стор. 254-256.

Виконати письмово вправу 576.

9.

1

15.09 

Слово як частина мови.

Роль слів різних частин мови.

Граматичні форми слів різних частин мови (практично).

Опрацювати матеріал § 1; виконати письмово вправу 25.

10.

1

16.09 

Типи мовлення: розповідь, опис, роз-дум.

Особливості будови опису предмета

Скласти невеликий письмовий опис домашнього улюбленця.

 Виконати тестові завдання  .https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1861734

11.

1

19.09 

Усний опис малюнка, за допомогою якого можна проілюструвати прочи-таний текст.

Опрацювати матеріал § 1; виконати письмово вправу 24.

12.

1

20.09 

УМР № 4. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним простим планом

Опрацювати матеріал на стор. 258; 260.

Виконати письмово вправу 582.

13.

1

22.09 

Контрольна робота (диктант).

Повторення вивченого в початкових класах.

Виконання індивідуальних тестових завдань.

ЛЕКСИКОЛОГІЯ

Групи слів за значенням

14.

1

23.09 

Робота над помилками, допущеними у диктанті.

Лексичне значення слова.

Однозначні й багатозначні слова  (повторення).

Опрацювати матеріал § 2; виконати письмово вправу 32.

15.

1

26.09 

Використання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях (повторення).

Роль слів у переносному значенні в художньому стилі мовлення.

Опрацювати матеріал §§ 2-3; виконати письмово вправу 33.

16.

1

27.09 

Синоніми (повторення і поглиблення).

Синонімічний ряд.

Роль синонімів у мовленні.

Використання синонімів як засобу зв'язку речень у тексті та для уникнення невиправданих повторів слів.

Опрацювати матеріал § 4; виконати письмово вправу 52.

17.

1

29.09 

Антоніми (повторення і поглиблення).

Роль антонімів у мовленні.

Антоніми в прислів'ях і приказках.

Опрацювати матеріал § 5; виконати письмово вправу 65.

18.

1

30.09 

Омоніми (повторення і поглиблення).

Розрізнення омонімів і багатозначних слів.

Опрацювати матеріал § 6; виконати письмово вправу 80.

19.

1

03.10 

Пароніми.

Опрацювати матеріал § 7; виконати письмово вправу 84. повторіть правила за посиланням -

https://www.youtube.com/watch?v=i0DH8s_d9XQ

20.

1

04.10 

УМР № 5. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним простим планом).

Опрацювати матеріал на стор. 262.Виконати письмово вправу 583.

Повторити правила -

https://www.youtube.com/watch?v=OdjixYUn_Ck

21.

1

 06.10

Тренувальні вправи.

Групи слів за значенням: синоніми, антоніми, омоніми, пароніми.

Повторити матеріал §§ 4-7; виконати письмово вправу 92.

https://www.youtube.com/watch?v=i0DH8s_d9XQ

22.

1

 07.10

Лексична помилка (практично).

Опрацювати матеріал § 2; виконати письмово вправу 34.

23.

1

10.10 

Тлумачний словник, словники антонімів, синонімів, омонімів, паронімів (практично)

Випишіть зі словників по 2 пари слів, з’ясуйте їхнє лексичне значення. Повторіть правила https://www.youtube.com/watch?v=i0DH8s_d9XQ

24.

1

11.10 

Узагальнення вивченого з розділу «Лексикологія»

Повторити матеріал §§ 2-7; виконати письмово вправу 102. Відеоурокhttps://www.youtube.com/watch?v=i0DH8s_d9XQ

25.

1

13.10 

Контрольна робота № 1 (тестові завдання).

Лексикологія.

Виконання тестових завдань-

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6054083

Спроба виконання- одна.

26.

27.

2

14.10.

17.10 

УМР № 6.

Контрольний докладний письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису предмета (або тварини), що містить синоніми та антоніми (за самостійно складеним простим планом).

Контрольний переказ тексту "Собака - друг людини"

https://www.youtube.com/watch?v=usVSEpZlaKE

Контрольний тест з теми "Лексикологія"https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4562728

БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ

28.

1

18.10 

Аналіз контрольного письмового переказу.

Основа слова й закінчення.

Опрацювати матеріал § 10; виконати письмово вправу 111.

Будова слова https://www.youtube.com/watch?v=R1iOPp2SKRg

29.

1

20.10 

Незмінні й змінні слова (повторення і поглиблення).

Опрацювати матеріал § 10; виконати письмово вправу 116.

30.

1

21.10 

Корінь слова.

Спільнокореневі слова та форми слова (повторення і поглиблення).

Опрацювати матеріал § 11; виконати письмово вправу 119.

Спільнокореневі слова та форми словаhttps://www.youtube.com/watch?v=kajAzstZD6w

31.

1

24.10 

Тренувальні вправи.

Корінь слова.

Спільнокореневі слова та форми слова (повторення і поглиблення).

Повторити матеріал §§ 10-11; виконати письмово вправу 129.

Будова слова https://www.youtube.com/watch?v=R1iOPp2SKRg

32.

1

25.10

Спільнокореневі слова як засіб зв'язку речень у тексті.

Повторити матеріал §§ 10-11; виконати письмово вправу 130.

33.

1

27.10 

Правопис значущих частин слова (повторення).

Опрацювати матеріал § 14; виконати письмово вправу 153.

34.

1

28.10 

Префікс і суфікс (повторення і поглиблення).

Опрацювати матеріал §§ 12-13; виконати письмово вправу 143.

35.

1

 31.10

Суфікси та префікси, які надають словам емоційного забарвлення та виразності.

1.Опрацювати матеріал §16

Вивчити правило на с.74.Виконати впр.159, 160,161

2.Суфікси та префікси, які надають словам емоційного забарвлення. Переглянути відеоурок144.https://www.youtube.com/watch?v=7HjHbCNNeF4  


36.

1

01.11 

Тренувальні вправи.

Префікс і суфікс.

Суфікси та префікси, які надають словам емоційного забарвлення та виразності.

1.Повторити матеріал §16, виконати письмово вправи 162.,163,164

2.Перегляньте відео, запам'ятайте правилаhttps://www.youtube.com/watch?v=sv4yk8pFi98

37.

1

 

УМР № 7. Особливості твору-опису тварини (предмета)

Написати твір-опис «Осінній ліс замріявся».

38.

1

 

Написання префіксів пре-, при-, прі-.

Опрацювати матеріал § 15; виконати письмово вправи 

https://www.youtube.com/watch?v=O_kZVyjAY-Y

39.

1

 

Тренувальні вправи.

Написання префіксів пре-, при-, прі-.

Повторити матеріал § 15; виконати письмово вправу 169.

https://www.youtube.com/watch?v=O_kZVyjAY-Y

40.

1

 

Складання «хмари слів» до теми «Правопис префіксів та суфіксів».

Повторити матеріал § 12-15; виконати письмово вправу 171.

41.

1

 

Узагальнення вивченого з розділу «Будова слова. Орфографія»

Повторити матеріал §§ 10-15; виконати письмово вправу 180.

42.

1

 

УМР № 8. Письмовий твір-опис тварини (або предмета) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі).

Опрацювати матеріал на стор. 263.

Виконати письмово вправу 585.

43.

1

 

Контрольна робота № 2 (тестові завдання).

Будова слова. Орфографія.

Виконання індивідуальних тестових завдань.

ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ

Звуки мови й звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі.

Склад. Наголос

44.

1

15.11 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях.

Звуки мови і звуки мовлення.

Відмінність їх від інших звуків, які створює людина (кашляння, свист), звуків природи, фізичних явищ тощо.

Голосні і приголосні звуки.

Опрацювати матеріал § 17; виконати письмово вправу 190.

Звуки мови і звуки мовлення. https://www.youtube.com/watch?v=3_V16zBUQfE

45.

1

17.11 

Приголосні тверді та м’які, дзвінкі та глухі, шиплячі (повторення).

Напівпом'якшені (пом'якшені) приголосні.

Опрацювати матеріал §§ 18-19; виконати письмово вправу 205.

Співвідношення звуків і букв  https://www.youtube.com/watch?v=GdkpZfzIyOw

46.

1

 

Вимова звуків, які позначаємо буквами г та ґ.

Опрацювати матеріал §§ 19; виконати письмово вправу 209.

47.

1

 

Позначення звуків мовлення на письмі.

Алфавіт  (абетка, азбука).

Опрацювати матеріал § 20; виконати письмово вправу 221.

48.

1

 

Співвідношення звуків і букв.

Звукове значення літер я, ю, є, ї та щ (повторення).

Опрацювати матеріал § 20; виконати письмово вправу 222.

49.

1

 

Тренувальні вправи.

Співвідношення звуків і букв.

Звукове значення літер я, ю, є, ї та щ.

Повторити матеріал § 20; виконати письмово вправу 223.

50.

1

 

Записування слова фонетичною транскрипцією.

Повторити матеріал §§ 17-20; виконати письмово вправу 224.

51.

1

25.11 

Тренувальні вправи.

Фонетичний розбір слова.


Записування слова фонетичною транскрипцією.https://www.youtube.com/watch?v=9o8RbAefmqo

Запишіть слова з відео фонетичною транскрипцією.


Повторити матеріал §§ 17-20; виконати письмово вправу 229.

52.

1

 

Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія»

Повторити матеріал §§ 17-20; виконати письмово вправу 228.

Підготуватись до контрольної роботи

53.

1

 

Контрольна робота № 3 (тестові завдання).

Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія.

Виконання індивідуальних тестових завдань.

54.

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях.

Склад.

Основні правила переносу.

Наголос.

Логічний наголос для виділення слів зі смисловим навантаженням.

Опрацювати матеріал §§ 21-22; виконати письмово вправу 231.

55.

1

 

Тренувальні вправи.

Склад.

Основні правила переносу.

Наголос.

Повторити матеріал §§ 21-22; виконати письмово вправу 233.

56.

1

 

Орфоепічний словник і словник наголосів


Опрацювати матеріал §§ 21-22; виконати письмово вправу 244.

57.

1

06.12 

Орфоепічна помилка (практично)

1.Повторити вивчене, записати слова фонетичною транскрипцією
https://www.youtube.com/watch?v=9o8RbAefmqo

2.Орфоепія. Орфографія. Перегляньте відео, виберіть 3-4 слова для фонетичного аналізу.

https://www.youtube.com/watch?v=XSs4o4CEo8I

3.Виконати впр.258,259

Опрацювати матеріал §§ 21-22; виконати письмово вправу 249.

58.

1

 

Виправлення орфоепічних помилок.

Опрацювати матеріал §§ 21-22; виконати письмово вправу 250.

59.

1

 

УМР № 9. Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі (за планом).

Опрацювати матеріал на стор. 265.

Виконати письмово вправу 590.

60.

1

 

Підсумковий контрольний диктант.

Виконання індивідуальних тестових завдань.

61.

1

 

Робота над помилками, допущеними у диктанті.

УМР № 10. Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі (за планом).

Опрацювати матеріал на стор. 265.

Виконати письмово вправу 591.

62.

1

 

Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія»

Повторити матеріал §§ 21-22; виконати письмово вправу 253.

Підготуватись до контрольної роботи.

63.

1

 

Контрольна робота № 4 (тестові завдання).

Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія.

Виконання індивідуальних тестових завдань.

64.

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях.

Узагальнення та систематизація вивченого протягом семестру

Виконання індивідуальних тестових завдань.

ІІ СЕМЕСТР

ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ

Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-

65.

1

21.12 

Вимова голосних звуків.

Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів.

Опрацювати матеріал § 23; виконати письмово вправу 257.

Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів

.https://www.youtube.com/watch?v=fI7f2hkBOfU

П.26, впр.263,264,265

66.

1

 22.12

Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів (повторення і поглиблення).

Опрацювати матеріал § 23; виконати письмово вправу 260.

67.

1

23.12 

Тренувальні вправи.

Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів.

Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів.

Повторити матеріал § 23; виконати письмово вправу 263.

Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів.https://www.youtube.com/watch?v=CpLIOv086IA

Впр.272,273,274

68.

1

16.01 

Орфографічний словник.

Орфограма (практично).

1.Орфографічний словник .https://www.youtube.com/watch?v=Hl--fwpjUWE

2.Скласти словниковий диктант на вивчені орфограми (від 15-20 слів)

3.Впр. 293, 294, 297

69.

1

 

Орфографічна помилка (практично).

Дібрали 15 слів на певну тему з голосними е, и, що не перевіряються наголосом.

70.

1

 

Вимова приголосних звуків.

Опрацювати матеріал § 24; виконати письмово вправу 266.

71.

1

 

Уподібнення приголосних звуків.

Опрацювати матеріал § 24; виконати письмово вправу 273.

72.

1

 

Написання слів із сумнівними приголосними.

Опрацювати матеріал § 24; виконати письмово вправу 275.

73.

74.

2

 

УМР № 11-12. Особливості будови елементарного роздуму. Усний та письмовий твір-роздум на тему, пов'язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом на тему «Чому потрібно захищати слабших»

Опрацювати матеріал на стор. 267-268.

Виконати письмово вправу 595.

75.

1

 

УМР № 13. Аналіз письмового твору. Тренувальні вправи.

Написання слів із сумнівними приголосними.

Повторити матеріал § 24; виконати письмово вправу 277.

76.

1

 

Вимова та правопис префіксів

з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-.

Опрацювати матеріал § 25; виконати письмово вправу 289.

77.

1

 

УМР № 14. Особливості складання есе. Написання есе про красу й милозвучність української мови (про транспорт майбутнього, воду в природі тощо).

Опрацювати матеріал на стор. 266-267.

Виконати письмово вправу 593.

78.

1

 

Спрощення в групах приголосних

Опрацювати матеріал § 26; виконати письмово вправу 294.

79.

1

 

Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично):

[о] [а], [е] [і], [е] [и];

[о], [е] з [і];

[и] [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів.

Опрацювати матеріал § 27; виконати письмово вправу 302.

80.

1

 

Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків (практично):

[г], [к], [х] [ж], [ч], [ш] [з'], [ц'], [с'];

[д] [дж];

[зд] [ждж].

Опрацювати матеріал § 28; виконати письмово вправу 310.

81.

1

 

Тренувальні вправи.

Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків (практично):

[г], [к], [х] [ж], [ч], [ш] [з'], [ц'], [с'];

[д] [дж];

[зд] [ждж].

Повторити матеріал § 28; виконати письмово вправу 320.

82.

1

 

Основні випадки чергування [у] [в], [і] [й]; уживання прийменника з і його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності).

Опрацювати матеріал §§ 29-30; виконати письмово вправу 326.

83.

1

 

Тренувальні вправи.

Основні випадки чергування (у] [в], [і] [й]; уживання прийменника з і його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності).

Повторити матеріал §§ 29-30; виконати письмово вправу 332.

Підготуватись до контрольної роботи.

84.

1

 

Контрольна робота № 5 (тестові завдання).

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.

Виконання індивідуальних тестових завдань.

ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ

Уживання м'якого знака. Апостроф.

Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв

85.

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях.

Позначення м’якості приголосних на письмі.

Опрацювати матеріал § 31 (стор. 148); виконати письмово вправу 335.

86.

1

 

Уживання м'якого знака (повторення і поглиблення).

Опрацювати матеріал § 31 (стор. 149-151); виконати письмово вправу 339.

87.

1

 

Тренувальні вправи.

Уживання м'якого знака (повторення і поглиблення).

Повторити матеріал § 31; виконати письмово вправу 341.

88.

1

 

Сполучення букв ьо, йо

Опрацювати матеріал § 32; виконати письмово вправу 353.

89.

1

 

Апостроф (повторення і поглиблення).

Опрацювати матеріал § 33; виконати письмово вправу 363.

90.

1

 

Тренувальні вправи.

Апостроф (повторення і поглиблення).

Повторити матеріал § 33; виконати письмово вправу 364.

91.

1

 

Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних

Опрацювати матеріал § 34; виконати письмово вправу 378.

92.

1

 

Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних.

Опрацювати матеріал § 35; виконати письмово вправу 391.

93.

1

 

Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія»

Повторити матеріал §§ 31-35; виконати письмово вправу 396.

Підготуватись до контрольної роботи.

94.

1

 

Контрольна робота № 6 (тестові завдання).

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.

Виконання індивідуальних тестових завдань.

ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ І ПУНКТУАЦІЇ

Словосполучення і речення. Головні члени речення

95.

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях.

Словосполучення.

Відмінність словосполучення від слова і речення.

Головне і залежне слово в словосполученні.

Опрацювати матеріал §§ 37-38; виконати письмово вправу 407.

96.

1

 

Тренувальні вправи.

Головне і залежне слово в словосполученні.

Повторити матеріал §§ 37-38; виконати письмово вправу 409.

97.

1

 

Речення, його граматична основа (підмет і присудок).

Опрацювати матеріал § 39; виконати письмово вправу 426.

98.

1

 

Тренувальні вправи.

Граматична основа речення.

Повторити матеріал § 39; виконати письмово вправу 432.

99.

1

 

Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення)

Повторити матеріал § 39; виконати письмово вправу 436.

100.

1

 

Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні (повторення).

Опрацювати матеріал § 40; виконати письмово вправу 442.

101.

1

 

Тренувальні вправи.

Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні.

Повторити матеріал § 40; виконати письмово вправу 445.

102.

1

 

Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично)

Повторити матеріал §§ 37-40; виконання індивідуальних тестових завдань

103.

104.

2

 

УМР № 15-16. Контрольний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму

Редагування тексту переказу

105.

1

 

Контрольна робота № 7 (тестові завдання).

Відомості із синтаксису і пунктуації.

Виконання індивідуальних тестових завдань.

ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ І ПУНКТУАЦІЇ

Другорядні члени речення

106.

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях.

Другорядні члени речення.

Виконати письмово вправу 477.

107.

1

 

Додаток.

Спосіб його вираження та роль у мовленні

Опрацювати матеріал § 41; виконати письмово вправу 451.

108.

109.

2

 

УМР № 17-18. Контрольний письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі на тему «Чому потрібно берегти природу»

Редагування твору-роздуму

110.

1

 

Робота над помилками, допущеними у творі-роздумі.

Означення.

Способи його вираження та роль у мовленні

Опрацювати матеріал § 42; виконати письмово вправу 459.

111.

1

 

Обставина.

Способи її вираження та роль у мовленні

Опрацювати матеріал § 43; виконати письмово вправу 469.

112.

1

 

УМР № 19. Твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стиш (орієнтовні теми: «Чому потрібно берепи природу», «Що може зробити мене щасливим», «Чому необхідно знати історію свого народу»).

Редагування твору-роздуму

113.

1

 

Визначення в реченні чи  тексті вказаних синтаксичних одиниць.

Повторити матеріал §§ 41-43; виконати письмово вправу 476.

Підготуватися до контрольної роботи.

114.

1

 

Контрольна робота № 8 (тестові завдання).

Другорядні члени речення.

Виконання індивідуальних тестових завдань.

ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ ТА ПУНКТУАЦІЇ

Речення з однорідними членами. Звертання.

Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог

115.

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях.

Речення з однорідним членами (без сполучників і з найбільш уживаними сполучниками).

Опрацювати матеріал § 44 (стор. 208-209); виконати письмово вправу 480.

116.

1

 

Кома між однорідними членами речення.

Опрацювати матеріал § 44 (стор. 210-211); виконати письмово вправу 482.

117.

1

 

Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.

Двокрапка перед однорідними членами речення після узагальнювального слова.

Опрацювати матеріал § 45 (стор. 213-215); виконати письмово вправу 494.

118.

1

 

Тире перед узагальнювальним словом.

Опрацювати матеріал § 45 (стор. 215); виконати письмово вправу 501.

119.

1

 

Звертання.

Непоширені й поширені звертання.

Розділові знаки для виділення звертань  (повторення).

Опрацювати матеріал § 46; виконати письмово вправу 508.

120.

1

 

УМР № 20. Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів.

Опрацювати матеріал на стор. 270.

Редагування тексту

121.

1

 

УМР № 21. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.

Редагування тексту

122.

1

 

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично).

Опрацювати матеріал § 47 (стор. 222-223); виконати письмово вправу 517.

123.

1

 

УМР № 22. Аналіз письмового переказу.

Редагування тексту

124.

1

 

Виділення вставних слів на письмі комами.

Опрацювати матеріал § 47 (стор. 223); виконати письмово вправу 518.

125.

1

 

УМР № 23.  Складання тексту-відповіді  відповідно до запропонованої ситуації з використанням вставних слів.

Редагування тексту

126.

1

 

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв`язком.

Опрацювати матеріал § 48; виконати письмово вправу 528.

127.

1

 

Кома між частинами складного речення.

Опрацювати матеріал § 49; виконати письмово вправу 541.

128.

1

 

Тренувальні вправи.

Кома між частинами складного речення.

Повторити матеріал § 49; виконати письмово вправу 542.

129.

1

 

Контрольна робота (диктант).

Виконання індивідуальних тестових завдань.

130.

1

 

Робота над помилками, допущеними у диктанті.

Пряма мова. Діалог

Опрацювати матеріал §§ 50-51; виконати письмово вправу 542.

131.

1

 

Розділові знаки для оформлення прямої мови  (зокрема діалогу).

Опрацювати матеріал §§ 50-51; виконати письмово вправу 551.

132.

1

 

Тренувальні вправи.

Розділові знаки для оформлення прямої мови  (зокрема діалогу).

Повторити матеріал §§ 50-51; виконати письмово вправу 555.

133.

1

 

УМР № 24. Складання розповіді «Мудрі батькові поради»,  («Улюблені пісні моєї мами», «Чого навчив мене мій дідусь (бабуся)» з використанням речень, що містять пряму мову

Редагування тексту

134.

1

 

Узагальнення вивченого з розділу «Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог»

Повторити  матеріал §§ 44-51; виконати письмово вправу 561.

Підготуватися до контрольної роботи.

135.

1

 

Контрольна робота № 9 (тестові завдання).

Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог.

Виконання індивідуальних тестових завдань.

ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 5 КЛАСІ

136.

1

 

Робота над помилками, допущеними у тестових завданнях.

Лексикологія.

Повторити матеріал §§ 2-8;

виконання індивідуальних тестових завдань.

137.

1

 

Будова слова й орфографія

Повторити матеріал §§ 10-15; виконання індивідуальних тестових завдань.

138.

1

 

Фонетика й графіка.

Повторити матеріал §§ 17-22; виконання індивідуальних тестових завдань.

139.

1

 

Орфоепія та орфографія.

Повторити матеріал §§ 23-35; виконання індивідуальних тестових завдань.

140.

1

 

Синтаксис і пунктуація.

Повторити матеріал §§ 37-51; виконання індивідуальних тестових завдань.

 










https://drive.google.com/file/d/1GnnOdxanS-fEiuegM8-IDoYKc_Y3Vr0Q/view?usp=sharing -відео з досвіду роботи

https://drive.google.com/file/d/1pFaHDsNjNuKZTkFBERapxe10nJznF_lp/view?usp=sharing план роботи творчої групи "Упровадження спадщини В.Сухомлинського в освітній процес"

https://drive.google.com/file/d/0BxW84oDNt8NBd0JTX2pjdmdpLWM/view?usp=sharing відео з досвіду роботи
https://drive.google.com/drive/folders/14nifF6jmB92-ma_hGpzC8OD6EuM-49Co?usp=sharing- районний семінар

https://drive.google.com/file/d/1z3Xrv4nudwmV6QBPeiFk2aqesAWhAiAH/view?usp=sharing
презентація "В.Сухомлинський

https://youtu.be/fMn4sg09Pd0 45 років Музею В.О.Сухомлинського
Конференція партнерів (учнів- батьків-учителів)

    1.     Розв’язання проблеми низької успішності здобувачів освіти методом «Дерево проблем».
2.     Робота в групах «учні-батьки-учителі». Розв’язання педагогічних ситуацій.
3.     Обговорення та погодження Меморандуму співпраці між усіма учасниками освітнього процесу.
     4.     Створення колажу «Яким я уявляю майбутнє своєї дитини. Виконують батьки і діти.









https://www.facebook.com/100024244099788/videos/542216396596492/?t=2

Немає коментарів:

Дописати коментар