№ уроку |
Кількість годин |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
Домашнє завдання |
І СЕМЕСТР |
||||
ВСТУП Значення мови в житті людини й суспільства. Українська мова — державна мова України |
||||
1. |
1 |
01.09 |
ВСТУП. Мова як
основний засіб спілкування. Інші функції мови:
формування думки, пізнавальна, об'єднувальна. Мовні
й немовні засоби спілкування, які люди використовують у повсякденному житті. Значення
української мови як державної в житті Української держави та її громадян. Зміст
статті 10 Конституції України. |
Мова як основний засіб спілкування. Інші функції мови: формування думки, пізнавальна, об'єднувальна. https://www.youtube.com/watch?v=68QQ2VJtV3M Опрацювати
матеріал на стор. 4-9; виконати
усно вправу 6 |
2. |
1 |
02.09 |
УМР №
1. Види мовленнєвої
діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо), їхні особливості. |
Дібрати
невеликий текст (обсяг — 8-10 речень), самостійно скласти 4-5 тестових
запитань для аудіювання. Підготувати матеріал для
виконання одного із видів мовленнєвої діяльності (слухання, читання,
говоріння, письмо). |
3. |
1 |
05.09 |
УМР № 2. Складання та розігрування діалогів, зокрема в
онлайн-середовищі відповідно до запропонованої ситуації спілкування,
пов'язаної із життєвим досвідом учнів із використанням етикетних формул |
Доведіть, що
мобільний телефон є універсальним засобом, за використання якого можливі всі
види мовленнєвої діяльності. |
4. |
1 |
05.09 |
УМР № 3. Читання мовчки тексту, аналіз прочитаного, відповіді на
запитання за змістом прочитаного та виконання тестових завдань. |
Виконати
письмово вправу 575. |
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО
В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ Текст. Речення. Слово |
||||
5. |
1 |
08.09 |
Текст.
Заголовок тексту. Поділ тексту на речення. |
Опрацювати
матеріал § 1; виконати письмово вправу 10. |
6. |
1 |
11.09 |
Інтонація речень, різних за метою висловлювання. |
Опрацювати
матеріал § 1; виконати письмово вправу 12. |
7. |
1 |
12.09 |
Слово як
компонент речення. Лексичне значення слова. |
Опрацювати
матеріал § 1; виконати письмово вправу 18. |
8. |
1 |
13.09 |
УМР № 3. Тема, основна думка
тексту, мікротема, тематичне речення. Простий план тексту. Будова тексту (зачин, основна
частина, кінцівка). Ключові слова в тексті. |
Опрацювати
матеріал на стор. 254-256. Виконати
письмово вправу 576. |
9. |
1 |
15.09 |
Слово як
частина мови. Роль
слів різних частин мови. Граматичні
форми слів різних частин мови (практично). |
Опрацювати
матеріал § 1; виконати письмово вправу 25. |
10. |
1 |
16.09 |
Типи
мовлення: розповідь, опис, роз-дум. Особливості будови опису предмета |
Скласти невеликий письмовий опис домашнього улюбленця. Виконати тестові завдання .https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1861734 |
11. |
1 |
19.09 |
Усний опис малюнка, за допомогою якого можна проілюструвати прочи-таний
текст. |
Опрацювати
матеріал § 1; виконати письмово вправу 24. |
12. |
1 |
20.09 |
УМР № 4. Усний вибірковий
переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним
простим планом |
Опрацювати
матеріал на стор. 258; 260. Виконати
письмово вправу 582. |
13. |
1 |
22.09 |
Контрольна робота (диктант). Повторення вивченого в початкових класах. |
Виконання індивідуальних тестових завдань. |
ЛЕКСИКОЛОГІЯ Групи слів за значенням |
||||
14. |
1 |
23.09 |
Робота над
помилками, допущеними
у диктанті. Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова (повторення). |
Опрацювати
матеріал § 2; виконати письмово вправу 32. |
15. |
1 |
26.09 |
Використання багатозначних слів у прямому й
переносному значеннях (повторення). Роль слів у переносному значенні в художньому
стилі мовлення. |
Опрацювати
матеріал §§ 2-3; виконати письмово вправу 33. |
16. |
1 |
27.09 |
Синоніми (повторення і поглиблення). Синонімічний ряд. Роль синонімів у мовленні. Використання синонімів як засобу зв'язку речень у
тексті та для уникнення невиправданих повторів слів. |
Опрацювати
матеріал § 4; виконати письмово вправу 52. |
17. |
1 |
29.09 |
Антоніми (повторення і поглиблення). Роль антонімів у мовленні. Антоніми в прислів'ях і
приказках. |
Опрацювати
матеріал § 5; виконати письмово вправу 65. |
18. |
1 |
30.09 |
Омоніми (повторення і поглиблення). Розрізнення омонімів і
багатозначних слів. |
Опрацювати
матеріал § 6; виконати письмово вправу 80. |
19. |
1 |
03.10 |
Пароніми. |
Опрацювати
матеріал § 7; виконати письмово вправу 84. повторіть правила за посиланням - |
20. |
1 |
04.10 |
УМР № 5. Докладний усний переказ
розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми
та антоніми (за колективно складеним простим планом). |
Опрацювати матеріал на стор. 262.Виконати письмово вправу 583. Повторити правила - |
21. |
1 |
06.10 |
Тренувальні
вправи. Групи слів за значенням: синоніми, антоніми,
омоніми, пароніми. |
Повторити
матеріал §§ 4-7; виконати письмово вправу 92. |
22. |
1 |
07.10 |
Лексична помилка (практично). |
Опрацювати
матеріал § 2; виконати письмово вправу 34. |
23. |
1 |
10.10 |
Тлумачний словник,
словники антонімів, синонімів, омонімів, паронімів (практично) |
Випишіть
зі словників по 2 пари слів, з’ясуйте їхнє лексичне значення. Повторіть правила https://www.youtube.com/watch?v=i0DH8s_d9XQ |
24. |
1 |
11.10 |
Узагальнення вивченого з розділу «Лексикологія» |
Повторити матеріал §§ 2-7; виконати письмово вправу 102. Відеоурокhttps://www.youtube.com/watch?v=i0DH8s_d9XQ |
25. |
1 |
13.10 |
Контрольна робота № 1 (тестові
завдання). Лексикологія. |
Виконання тестових завдань- https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6054083 Спроба виконання- одна. |
26. 27. |
2 |
14.10. 17.10 |
УМР № 6. Контрольний докладний письмовий переказ тексту
розповідного характеру з елементами опису предмета (або тварини), що містить
синоніми та антоніми (за самостійно складеним простим планом). |
Контрольний переказ тексту "Собака - друг людини" https://www.youtube.com/watch?v=usVSEpZlaKE Контрольний тест з теми "Лексикологія"https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4562728 |
БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ |
||||
28. |
1 |
18.10 |
Аналіз контрольного
письмового переказу. Основа слова й закінчення. |
Опрацювати
матеріал § 10; виконати письмово вправу 111. Будова слова https://www.youtube.com/watch?v=R1iOPp2SKRg |
29. |
1 |
20.10 |
Незмінні й змінні слова (повторення і поглиблення). |
Опрацювати
матеріал § 10; виконати письмово вправу 116. |
30. |
1 |
21.10 |
Корінь слова. Спільнокореневі слова та форми
слова (повторення і поглиблення). |
Опрацювати
матеріал § 11; виконати письмово вправу 119. Спільнокореневі слова та форми словаhttps://www.youtube.com/watch?v=kajAzstZD6w |
31. |
1 |
24.10 |
Тренувальні
вправи. Корінь слова. Спільнокореневі слова та форми слова (повторення і поглиблення). |
Повторити
матеріал §§ 10-11; виконати письмово вправу 129. Будова слова https://www.youtube.com/watch?v=R1iOPp2SKRg |
32. |
1 |
25.10 |
Спільнокореневі слова як засіб зв'язку речень у
тексті. |
Повторити
матеріал §§ 10-11; виконати письмово вправу 130. |
33. |
1 |
27.10 |
Правопис значущих частин слова (повторення). |
Опрацювати
матеріал § 14; виконати письмово вправу 153. |
34. |
1 |
28.10 |
Префікс і суфікс (повторення і поглиблення). |
Опрацювати
матеріал §§ 12-13; виконати письмово вправу 143. |
35. |
1 |
31.10 |
Суфікси та префікси, які
надають словам емоційного забарвлення та виразності. |
1.Опрацювати матеріал §16 Вивчити правило на с.74.Виконати впр.159, 160,161 2.Суфікси та префікси, які надають словам емоційного забарвлення. Переглянути відеоурок144.https://www.youtube.com/watch?v=7HjHbCNNeF4 |
36. |
1 |
01.11 |
Тренувальні
вправи. Префікс і суфікс. Суфікси та префікси, які надають словам емоційного
забарвлення та виразності. |
1.Повторити
матеріал §16, виконати письмово вправи 2.Перегляньте відео, запам'ятайте правилаhttps://www.youtube.com/watch?v=sv4yk8pFi98 |
37. |
1 |
|
УМР № 7. Особливості твору-опису тварини (предмета) |
Написати твір-опис «Осінній ліс замріявся». |
38. |
1 |
|
Написання
префіксів пре-, при-, прі-. |
Опрацювати
матеріал § 15; виконати письмово вправи |
39. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Написання префіксів пре-, при-,
прі-. |
Повторити
матеріал § 15; виконати письмово вправу 169. |
40. |
1 |
|
Складання «хмари слів» до теми «Правопис префіксів
та суфіксів». |
Повторити
матеріал § 12-15; виконати письмово вправу 171. |
41. |
1 |
|
Узагальнення
вивченого з розділу «Будова слова. Орфографія» |
Повторити
матеріал §§ 10-15; виконати письмово вправу 180. |
42. |
1 |
|
УМР № 8. Письмовий твір-опис
тварини (або предмета) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що
надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі). |
Опрацювати
матеріал на стор. 263. Виконати
письмово вправу 585. |
43. |
1 |
|
Контрольна робота №
2 (тестові завдання). Будова слова. Орфографія. |
Виконання індивідуальних тестових завдань. |
ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ.
ОРФОГРАФІЯ Звуки мови й звуки мовлення.
Позначення звуків мовлення на письмі. Склад. Наголос |
||||
44. |
1 |
15.11 |
Робота над
помилками, допущеними
у тестових завданнях. Звуки мови і звуки мовлення. Відмінність їх від інших
звуків, які створює людина (кашляння, свист), звуків природи, фізичних явищ
тощо. Голосні і приголосні звуки. |
Опрацювати
матеріал § 17; виконати письмово вправу 190. Звуки мови і звуки мовлення. https://www.youtube.com/watch?v=3_V16zBUQfE |
45. |
1 |
17.11 |
Приголосні тверді та м’які, дзвінкі та глухі,
шиплячі (повторення). Напівпом'якшені (пом'якшені)
приголосні. |
Опрацювати
матеріал §§ 18-19; виконати письмово вправу 205. Співвідношення звуків і букв https://www.youtube.com/watch?v=GdkpZfzIyOw |
46. |
1 |
|
Вимова звуків, які позначаємо буквами г
та ґ. |
Опрацювати
матеріал §§ 19; виконати письмово вправу 209. |
47. |
1 |
|
Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука). |
Опрацювати
матеріал § 20; виконати письмово вправу 221. |
48. |
1 |
|
Співвідношення звуків і букв. Звукове значення літер я, ю, є, ї та щ (повторення). |
Опрацювати
матеріал § 20; виконати письмово вправу 222. |
49. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Співвідношення звуків і букв. Звукове значення літер я, ю, є, ї та щ. |
Повторити
матеріал § 20; виконати письмово вправу 223. |
50. |
1 |
|
Записування слова фонетичною транскрипцією. |
Повторити
матеріал §§ 17-20; виконати письмово вправу 224. |
51. |
1 |
25.11 |
Тренувальні вправи. Фонетичний розбір слова. |
Записування слова фонетичною транскрипцією.https://www.youtube.com/watch?v=9o8RbAefmqo Запишіть слова з відео фонетичною транскрипцією. Повторити
матеріал §§ 17-20; виконати письмово вправу 229. |
52. |
1 |
|
Узагальнення
вивченого з розділу «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія» |
Повторити
матеріал §§ 17-20; виконати письмово вправу 228. Підготуватись
до контрольної роботи |
53. |
1 |
|
Контрольна робота № 3 (тестові
завдання). Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія. |
Виконання індивідуальних тестових завдань. |
54. |
1 |
|
Робота над
помилками, допущеними
у тестових завданнях. Склад. Основні правила переносу. Наголос. Логічний наголос для виділення слів зі
смисловим навантаженням. |
Опрацювати
матеріал §§ 21-22; виконати письмово вправу 231. |
55. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Склад. Основні правила переносу. Наголос. |
Повторити
матеріал §§ 21-22; виконати письмово вправу 233. |
56. |
1 |
|
Орфоепічний словник і словник наголосів |
Опрацювати
матеріал §§ 21-22; виконати письмово вправу 244. |
57. |
1 |
06.12 |
Орфоепічна помилка (практично) |
1.Повторити вивчене, записати слова фонетичною транскрипцією https://www.youtube.com/watch?v=9o8RbAefmqo 2.Орфоепія. Орфографія. Перегляньте відео, виберіть 3-4 слова для фонетичного аналізу. https://www.youtube.com/watch?v=XSs4o4CEo8I 3.Виконати впр.258,259 Опрацювати
матеріал §§ 21-22; виконати письмово вправу 249. |
58. |
1 |
|
Виправлення орфоепічних помилок. |
Опрацювати
матеріал §§ 21-22; виконати письмово вправу 250. |
59. |
1 |
|
УМР № 9.
Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду в
художньому стилі (за планом). |
Опрацювати
матеріал на стор. 265. Виконати
письмово вправу 590. |
60. |
1 |
|
Підсумковий
контрольний диктант. |
Виконання індивідуальних тестових завдань. |
61. |
1 |
|
Робота над помилками, допущеними у диктанті. УМР № 10.
Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду в
художньому стилі (за планом). |
Опрацювати
матеріал на стор. 265. Виконати
письмово вправу 591. |
62. |
1 |
|
Узагальнення
вивченого з розділу «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія» |
Повторити
матеріал §§ 21-22; виконати письмово вправу 253. Підготуватись
до контрольної роботи. |
63. |
1 |
|
Контрольна робота № 4 (тестові
завдання). Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія. |
Виконання індивідуальних тестових завдань. |
64. |
1 |
|
Робота над
помилками, допущеними
у тестових завданнях. Узагальнення та систематизація вивченого
протягом семестру |
Виконання індивідуальних тестових завдань. |
ІІ СЕМЕСТР |
||||
ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ.
ОРФОГРАФІЯ Вимова голосних і приголосних
звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- |
||||
65. |
1 |
21.12 |
Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. |
Опрацювати
матеріал § 23; виконати письмово вправу 257. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів .https://www.youtube.com/watch?v=fI7f2hkBOfU П.26, впр.263,264,265 |
66. |
1 |
22.12 |
Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів (повторення
і поглиблення). |
Опрацювати
матеріал § 23; виконати письмово вправу 260. |
67. |
1 |
23.12 |
Тренувальні вправи. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів. |
Повторити
матеріал § 23; виконати письмово вправу 263. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів.https://www.youtube.com/watch?v=CpLIOv086IA Впр.272,273,274 |
68. |
1 |
16.01 |
Орфографічний
словник. Орфограма (практично). |
1.Орфографічний словник .https://www.youtube.com/watch?v=Hl--fwpjUWE 2.Скласти словниковий диктант на вивчені
орфограми (від 15-20 слів) 3.Впр. 293, 294, 297 |
69. |
1 |
|
Орфографічна
помилка (практично). |
Дібрали 15 слів на певну тему з
голосними е, и, що не перевіряються наголосом. |
70. |
1 |
|
Вимова приголосних
звуків. |
Опрацювати
матеріал § 24; виконати письмово вправу 266. |
71. |
1 |
|
Уподібнення
приголосних звуків. |
Опрацювати
матеріал § 24; виконати письмово вправу 273. |
72. |
1 |
|
Написання слів із
сумнівними приголосними. |
Опрацювати
матеріал § 24; виконати письмово вправу 275. |
73. 74. |
2 |
|
УМР № 11-12. Особливості будови
елементарного роздуму. Усний та письмовий твір-роздум на тему, пов'язану з
життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом на
тему «Чому потрібно захищати слабших» |
Опрацювати
матеріал на стор. 267-268. Виконати
письмово вправу 595. |
75. |
1 |
|
УМР № 13. Аналіз письмового
твору. Тренувальні вправи. Написання слів із
сумнівними приголосними. |
Повторити
матеріал § 24; виконати письмово вправу 277. |
76. |
1 |
|
Вимова та правопис префіксів з-
(зі-,
с-),
роз-
(розі-),
без-. |
Опрацювати
матеріал § 25; виконати письмово вправу 289. |
77. |
1 |
|
УМР № 14. Особливості
складання есе. Написання есе про красу й милозвучність української
мови (про транспорт майбутнього, воду в природі тощо). |
Опрацювати
матеріал на стор. 266-267. Виконати
письмово вправу 593. |
78. |
1 |
|
Спрощення в групах приголосних |
Опрацювати
матеріал § 26; виконати письмово вправу 294. |
79. |
1 |
|
Найпоширеніші випадки
чергування голосних звуків (практично): [о] — [а], [е] — [і], [е] — [и]; [о], [е] з [і]; [и] — [і] після [ж], [ч], [ш], [шч]
та [г], [к], [х] у коренях слів. |
Опрацювати
матеріал § 27; виконати письмово вправу 302. |
80. |
1 |
|
Найпоширеніші випадки
чергування приголосних звуків (практично): [г], [к], [х] — [ж], [ч], [ш] — [з'], [ц'], [с']; [д] — [дж]; [зд] — [ждж]. |
Опрацювати
матеріал § 28; виконати письмово вправу 310. |
81. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Найпоширеніші випадки
чергування приголосних звуків (практично): [г], [к], [х] — [ж], [ч], [ш] — [з'], [ц'], [с']; [д] — [дж]; [зд] — [ждж]. |
Повторити
матеріал § 28; виконати письмово вправу 320. |
82. |
1 |
|
Основні випадки чергування [у] — [в], [і] — [й]; уживання прийменника з
і його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності). |
Опрацювати
матеріал §§ 29-30; виконати письмово вправу 326. |
83. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Основні випадки чергування (у] — [в], [і] — [й]; уживання прийменника з
і його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності). |
Повторити
матеріал §§ 29-30; виконати письмово вправу 332. Підготуватись
до контрольної роботи. |
84. |
1 |
|
Контрольна робота № 5 (тестові
завдання). Фонетика. Графіка. Орфоепія.
Орфографія. |
Виконання індивідуальних тестових завдань. |
ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ.
ОРФОГРАФІЯ Уживання м'якого знака.
Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв |
||||
85. |
1 |
|
Робота над
помилками, допущеними
у тестових завданнях. Позначення м’якості приголосних на письмі. |
Опрацювати
матеріал § 31 (стор. 148); виконати письмово вправу 335. |
86. |
1 |
|
Уживання м'якого знака (повторення і поглиблення). |
Опрацювати
матеріал § 31 (стор. 149-151); виконати письмово вправу 339. |
87. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Уживання м'якого знака (повторення і поглиблення). |
Повторити
матеріал § 31; виконати письмово вправу 341. |
88. |
1 |
|
Сполучення букв ьо, йо |
Опрацювати
матеріал § 32; виконати письмово вправу 353. |
89. |
1 |
|
Апостроф (повторення і поглиблення). |
Опрацювати
матеріал § 33; виконати письмово вправу 363. |
90. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Апостроф (повторення і поглиблення). |
Повторити
матеріал § 33; виконати письмово вправу 364. |
91. |
1 |
|
Подвоєння букв на позначення збігу однакових
приголосних |
Опрацювати
матеріал § 34; виконати письмово вправу 378. |
92. |
1 |
|
Подвоєння букв на позначення подовжених
приголосних. |
Опрацювати
матеріал § 35; виконати письмово вправу 391. |
93. |
1 |
|
Узагальнення
вивченого з розділу «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія» |
Повторити
матеріал §§ 31-35; виконати письмово вправу 396. Підготуватись
до контрольної роботи. |
94. |
1 |
|
Контрольна робота №
6 (тестові завдання). Фонетика. Графіка. Орфоепія.
Орфографія. |
Виконання індивідуальних тестових завдань. |
ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ І
ПУНКТУАЦІЇ Словосполучення і речення.
Головні члени речення |
||||
95. |
1 |
|
Робота над
помилками, допущеними
у тестових завданнях. Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова і речення. Головне і залежне слово в словосполученні. |
Опрацювати
матеріал §§ 37-38; виконати письмово вправу 407. |
96. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Головне і залежне слово в словосполученні. |
Повторити
матеріал §§ 37-38; виконати письмово вправу 409. |
97. |
1 |
|
Речення, його граматична основа (підмет і
присудок). |
Опрацювати
матеріал § 39; виконати письмово вправу 426. |
98. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Граматична основа речення. |
Повторити
матеріал § 39; виконати письмово вправу 432. |
99. |
1 |
|
Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення) |
Повторити
матеріал § 39; виконати письмово вправу 436. |
100. |
1 |
|
Види речень за метою висловлювання; за емоційним
забарвленням: окличні й неокличні (повторення). |
Опрацювати
матеріал § 40; виконати письмово вправу 442. |
101. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Види речень за метою висловлювання; за емоційним
забарвленням: окличні й неокличні. |
Повторити
матеріал § 40; виконати письмово вправу 445. |
102. |
1 |
|
Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично) |
Повторити
матеріал §§ 37-40; виконання індивідуальних тестових завдань |
103. 104. |
2 |
|
УМР № 15-16. Контрольний
переказ тексту розповідного
характеру з елементами роздуму |
Редагування тексту
переказу |
105. |
1 |
|
Контрольна робота № 7 (тестові
завдання). Відомості із синтаксису і пунктуації. |
Виконання індивідуальних тестових завдань. |
ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ І
ПУНКТУАЦІЇ Другорядні члени речення |
||||
106. |
1 |
|
Робота над
помилками, допущеними
у тестових завданнях. Другорядні члени
речення. |
Виконати
письмово вправу 477. |
107. |
1 |
|
Додаток. Спосіб його
вираження та роль у мовленні |
Опрацювати
матеріал § 41; виконати письмово вправу 451. |
108. 109. |
2 |
|
УМР № 17-18. Контрольний
письмовий твір-роздум за колективно
складеним планом у художньому стилі на тему «Чому потрібно берегти природу» |
Редагування
твору-роздуму |
110. |
1 |
|
Робота над
помилками, допущеними
у творі-роздумі. Означення. Способи його
вираження та роль у мовленні |
Опрацювати
матеріал § 42; виконати письмово вправу 459. |
111. |
1 |
|
Обставина. Способи її вираження та роль у мовленні |
Опрацювати
матеріал § 43; виконати письмово вправу 469. |
112. |
1 |
|
УМР № 19. Твір-роздум за колективно
складеним планом у художньому стиш (орієнтовні теми: «Чому потрібно берепи
природу», «Що може зробити мене щасливим», «Чому необхідно знати історію
свого народу»). |
Редагування
твору-роздуму |
113. |
1 |
|
Визначення в реченні чи тексті вказаних
синтаксичних одиниць. |
Повторити
матеріал §§ 41-43; виконати письмово вправу 476. Підготуватися
до контрольної роботи. |
114. |
1 |
|
Контрольна робота № 8 (тестові
завдання). Другорядні члени речення. |
Виконання індивідуальних тестових завдань. |
ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ ТА
ПУНКТУАЦІЇ Речення з однорідними членами.
Звертання. Вставні слова та сполучення
слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог |
||||
115. |
1 |
|
Робота над
помилками, допущеними
у тестових завданнях. Речення з однорідним членами (без сполучників і з
найбільш уживаними сполучниками). |
Опрацювати
матеріал § 44 (стор. 208-209); виконати письмово вправу 480. |
116. |
1 |
|
Кома між однорідними членами речення. |
Опрацювати
матеріал § 44 (стор. 210-211); виконати письмово вправу 482. |
117. |
1 |
|
Узагальнювальне слово в реченні з однорідними
членами. Двокрапка перед однорідними членами речення після
узагальнювального слова. |
Опрацювати
матеріал § 45 (стор. 213-215); виконати письмово вправу 494. |
118. |
1 |
|
Тире перед узагальнювальним словом. |
Опрацювати
матеріал § 45 (стор. 215); виконати письмово вправу 501. |
119. |
1 |
|
Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки для виділення звертань (повторення). |
Опрацювати
матеріал § 46; виконати письмово вправу 508. |
120. |
1 |
|
УМР № 20. Лист до рідної людини з
використанням звертань і вставних слів. |
Опрацювати
матеріал на стор. 270. Редагування
тексту |
121. |
1 |
|
УМР № 21. Письмовий докладний
переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить
однорідні члени речення. |
Редагування
тексту |
122. |
1 |
|
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними
словами та сполученнями слів (практично). |
Опрацювати
матеріал § 47 (стор. 222-223); виконати письмово вправу 517. |
123. |
1 |
|
УМР № 22. Аналіз письмового
переказу. |
Редагування
тексту |
124. |
1 |
|
Виділення вставних слів на письмі комами. |
Опрацювати
матеріал § 47 (стор. 223); виконати письмово вправу 518. |
125. |
1 |
|
УМР № 23. Складання тексту-відповіді
відповідно до
запропонованої ситуації з використанням вставних слів. |
Редагування
тексту |
126. |
1 |
|
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим
зв`язком. |
Опрацювати
матеріал § 48; виконати письмово вправу 528. |
127. |
1 |
|
Кома між частинами складного речення. |
Опрацювати
матеріал § 49; виконати письмово вправу 541. |
128. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Кома між частинами складного речення. |
Повторити
матеріал § 49; виконати письмово вправу 542. |
129. |
1 |
|
Контрольна
робота (диктант). |
Виконання індивідуальних тестових завдань. |
130. |
1 |
|
Робота над
помилками, допущеними
у диктанті. Пряма мова. Діалог |
Опрацювати
матеріал §§ 50-51; виконати письмово вправу 542. |
131. |
1 |
|
Розділові знаки для оформлення прямої мови (зокрема діалогу). |
Опрацювати
матеріал §§ 50-51; виконати письмово вправу 551. |
132. |
1 |
|
Тренувальні вправи. Розділові знаки для оформлення прямої мови (зокрема діалогу). |
Повторити
матеріал §§ 50-51; виконати письмово вправу 555. |
133. |
1 |
|
УМР № 24. Складання розповіді
«Мудрі батькові поради», («Улюблені
пісні моєї мами», «Чого навчив мене мій дідусь (бабуся)» з використанням
речень, що містять пряму мову |
Редагування
тексту |
134. |
1 |
|
Узагальнення
вивченого з розділу «Речення з однорідними
членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма
мова. Діалог» |
Повторити
матеріал §§ 44-51; виконати письмово вправу
561. Підготуватися
до контрольної роботи. |
135. |
1 |
|
Контрольна робота № 9 (тестові
завдання). Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та
сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог. |
Виконання індивідуальних тестових завдань. |
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ
ВИВЧЕНОГО В 5 КЛАСІ |
||||
136. |
1 |
|
Робота над
помилками, допущеними
у тестових завданнях. Лексикологія. |
Повторити
матеріал §§ 2-8; виконання
індивідуальних тестових завдань. |
137. |
1 |
|
Будова слова й
орфографія |
Повторити
матеріал §§ 10-15; виконання індивідуальних тестових завдань. |
138. |
1 |
|
Фонетика й
графіка. |
Повторити
матеріал §§ 17-22; виконання індивідуальних тестових завдань. |
139. |
1 |
|
Орфоепія та
орфографія. |
Повторити
матеріал §§ 23-35; виконання індивідуальних тестових завдань. |
140. |
1 |
|
Синтаксис і
пунктуація. |
Повторити
матеріал §§ 37-51; виконання індивідуальних тестових завдань. |
https://drive.google.com/file/d/1GnnOdxanS-fEiuegM8-IDoYKc_Y3Vr0Q/view?usp=sharing -відео з досвіду роботи
https://drive.google.com/file/d/1pFaHDsNjNuKZTkFBERapxe10nJznF_lp/view?usp=sharing план роботи творчої групи "Упровадження спадщини В.Сухомлинського в освітній процес"
https://drive.google.com/file/d/0BxW84oDNt8NBd0JTX2pjdmdpLWM/view?usp=sharing відео з досвіду роботи
https://drive.google.com/drive/folders/14nifF6jmB92-ma_hGpzC8OD6EuM-49Co?usp=sharing- районний семінар
https://drive.google.com/file/d/1z3Xrv4nudwmV6QBPeiFk2aqesAWhAiAH/view?usp=sharing
презентація "В.Сухомлинський
https://youtu.be/fMn4sg09Pd0 45 років Музею В.О.Сухомлинського
https://www.facebook.com/100024244099788/videos/542216396596492/?t=2
Немає коментарів:
Дописати коментар